Výstava Budějky

26.04.2011 22:29

Jak panička slíbila, tak udělala. Agina zvládla podzimky, tak za odměnu jela na výstavu. No, né že by se jí nějak extra chtělo, ale jeli jsme pokoušet štěstí. Takže v sobotu ráno abfahrt z Prahy směr České Budějovice. Výprava to byla veliká, protože nacpat do auta pánečky, Ondru v sedačce, Aginu v "rakvičce", kočár, rybařinu(pruty, holiny), několik batohů a tašek bylo jako hrát hru Tetris. Když jsme konečně úspěšně zavřeli všechny dveře, tak jsem si vydechla a řekla, že nejhorší část máme za sebou:-) Do Budějc jsme dorazili kolem půl jedenácté, sluníčko pálilo o106 a na řadě byli teprve mladí psi - času dost. Takže jsme se zvesela přivítali s Ivou a Beccou, s Táňou a Bernýškem, s Terezou a Cilkou a  s Jitkou a Adinou. Okoukli jsme pana rozhodčího p. Václavíka a zdál se být pečlivý a upřímný. Do kruhu nás nastoupilo 5, šly jsme jako druhé. Agina pěkně běhala, ochotně stála, zubky si nechala prohlídnout, doufala jsem, že by mohlo být hodnocení výborná. Ale pan rozhodčí mě překvapil, když mi řekl: "Zastavte a nesahejte na ní." (Rozuměj na Agi), to už mi bylo divný - a taky, že jo. Nelíbila se mu Aginy záď, prý je "přestavená" - co to je, netuším. Takže VD jako vyšitý a šly jsme se zařadit. Já zklamaná, Agi to bylo upřímně jedno, už aby se šlo někam do stínu. Nakonec v naší třídě všechny fenky dostaly VD, z toho my VD3. Jedna majitelka se dozvěděla, že její fenka je "červená" a jeden majitel se dozvěděl, že "rozhodčí stojí před ním a že není v lese". Takže tím pro mě končí výstavní kariéra, pro nás je Agi nejhezčí fenka pod sluncem, ať má záď jakoukouli a vždycky bude VÝBORNÁ.  Páneček se tedy nabídl, že od nynějška na výstavách předvádí Aginku on, takže není všem dnům konec.

Samozřejmě moc gratulujeme Becce, která si vyběhala V3 a Bernýšovi, který dostal V4, Adině s VD1 a Cilce s VD4. Fotoreport z Budějc tuna.

Velikonoční víkend pokračoval na Šumavě, kde jsme pendlovali mezi Sušicí a chalupama, takže Agi se proběhla s paničkou na bruslích a pak šla potrénovat aporty na rybník.